14.05.2021

  • Младо момче, което работи в ресторант на „Витошка“, разказва пред „Телеграф“, че потокът от клиенти е голям и персоналът не стига.

  • Липса на бармани и сервитьори след цялостното отваряне на заведенията констатираха управители и служители от столични заведения.

  • Ако преди на човек са се падали по две маси за обслужване на клиенти, сега работата се е увеличила двойно.

  • Въпреки, че броят на местата е редуциран наполовина, има много клиенти, тъй като и хората искат да се разнообразят.

14/04/21 00:37

Глад за сервитьори след отварянето на заведенията

Липса на бармани и сервитьори след цялостното отваряне на заведенията констатираха управители и служители от столични заведения. Младо момче, което работи в ресторант на „Витошка“, разказва пред „Телеграф“, че потокът от клиенти е голям и персоналът не стига. Ако преди...

Actualno ·

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook