02.12.2022

  • Оценката е базирана на въздействието на преки и непреки ефекти или какво Лидл, чрез разходите си, прави за българските производители, вътрешното търсене и т.н.

  • Всичко това е Ефектът Lidl, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

  • За сравнение ефектът върху икономиката у нас от германската верига през 2019 година беше 1,12 милиарда лева.

  • Тук е и приносът към нашите служители, които откриват в наше лице сигурен и стабилен работодател, както й приносът към българските доставчици, които растат заедно с нас.

24/11/22 16:12

КЛЮЧОВИ ДУМИ

1,61 милиарда лева - икономическият "отпечатък" от дейността на Lidl у нас през 2021-а

Икономическият "отпечатък" от дейността на Лидл България у нас възлиза на1,61 милиарда лева през 2021 година, по оценки на Института за пазарна икономика (ИПИ). За сравнение ефектът върху икономиката у нас от германската верига през 2019 година беше 1,12 милиарда лева. Това...

Money Bg ·

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook