19.03.2019

С ЕДИН ПОГЛЕД

  • Прогнозите показват, че тази година рекламните бюджети на спортните събития за видео игри ще се увеличат с 25%, до 178 млн.долара, а през 2020 г. ще достигнат 214 млн.

  • Гледането, което обичайно се случва през YouTube или Twitch, вероятно ще нарасне с повече от 50 на сто до 46,2 млн.души до 2023 г., посочва фирмата.

  • Интересът към този тип мероприятия нараства и привлича рекламодатели от всички индустрии - от IT фирми и производители на бира до компании за ипотечни кредити и спортни стоки.

  • Феновете на електронните спортове са млади, технически грамотни и заможни, а бизнесът в момента търси по-ефективни маркетингови канали, с които да достигне до тази целева група.

14/03/19 15:53

Рекламните приходи от електронни спортове в САЩ ще надминат 200 млн. долара до 2020 г.

Рекламните приходи от електронни спортове в САЩ се очаква да надминат 200 млн. долара до 2020 г., сочи доклад на eMarketer, цитиран от Ройтерс. Средствата ще нараснат с 25% от 178 млн. долара тази година до 214 млн. долара през 2020 г., посочва компанията в първата в историята...

Investor ·

Рекламните приходи от електронни спортове в САЩ ще надминат 200 млн. долара до 2020 г.

Investor

Електронните спортове се превръщат в хит за рекламодателите

Рекламните приходи от електронни спортове в Съединените щати ще достигнат 200 млн. долара до 2020 г., показват данните на агенцията за маркетингови проучвания eMarketer, цитирани от Reuters. Прогнозите показват, че тази година рекламните бюджети на спортните събития за...

Profit ·

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook