04.07.2022

  • Онлайн инфлуенсърите в Китай вече трябва да са квалифицирани, за да говорят по определени теми, като Право и лекарства, обявиха регулаторните органи в страната.

  • Това е поредният ход от страна на Пекин в опит да „изчисти“ изключително популярния сектор на лайвстрийминга, в който участват някои от най-големите китайски компании, от Tencent и Alibaba до собственика на TikTok, ByteDance.

  • Има също така натиск за по-голям контрол над сфери, които Пекин считат, че влияят на обществото, като видеоигри, лайвистрийминг и културата свързана със знаменитостите.

  • Инфлуенсъри често използват подобни платформи, за да продават продукти и успяват да генерира продажби на стойност милиарди долари в рамките на часове.

23/06/22 10:02

Китайските инфлуенсъри вече трябва да са квалифицирани по определени теми

Онлайн инфлуенсърите в Китай вече трябва да са квалифицирани, за да говорят по определени теми, като Право и лекарства, обявиха регулаторните органи в страната. В случаи на съдържание, което изисква “по-високо професионално ниво,” лайвстриймърите трябва да имат съответната...

Profit ·

×
Последете Palo в Facebook