23.08.2019

    Facebook, YouTube, TikTok, Twitter и дори LinkedIn пуснаха олекотени версии на платформите си. Основната причина за тази тенденция е жаждата на тези компании да проникнат на големите развиващи се пазари, посочват анализатори. През миналия месец Spotify Lite официално дебютира на 36 пазара, докато Tinder също обяви планове за пускане на собствена олекотена версия. При около 6.5 млрд. души по света, живеещи в развиващи се пазари, потенциалът за технологичните фирми е повече от очевиден. За да постигнат успех в страни, като Индия например, корпорациите обаче трябва да предприемат различен подход от обичайната си стратегия, тъй като тези пазари се характеризират с някои ограничения. Потребителите в развиващите се пазари обикновено разчитат на базови модели телефони, вместо на модерните и скъпи смартфони. Това е основен проблем за проникването...
14/08/19 14:40

КЛЮЧОВИ ДУМИ

Защо технологичните компании масово пускат олекотени приложения?

Facebook, YouTube, TikTok, Twitter и дори LinkedIn пуснаха олекотени версии на платформите си. Основната причина за тази тенденция е жаждата на тези компании да проникнат на големите развиващи се пазари, посочват анализатори. През миналия месец Spotify Lite официално...

Profit ·

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook