19.10.2019

  • Ескпертна група от ЕС обяви, че списание за Европейския парламент копира половината от статиите си директно от руската медия RT, съобщи Гардиън.

  • Списанието се разпространява сред европейски депутати и висши европейски представители.

  • Оказва се, че до октомври миналата година, списанието е предлагало информации основно от Voice of America.

  • Оказва се обаче, че администраторите на онлайн медията работят от Индия.

09/10/19 18:32

КЛЮЧОВИ ДУМИ

Експертна комисия проучва неговата работа

Ескпертна група от ЕС обяви, че списание за Европейския парламент копира половината от статиите си директно от руската медия RT, съобщи Гардиън. Списанието се разпространява сред европейски депутати и висши европейски представители. Оказва се, че в него преобладават статии...

Fakti ·

Експертна комисия проучва неговата работа

Fakti

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook