14.07.2020

  • Популярният бранд за спортни стоки Адидас се възстановява стабилно на китайския пазар през май, като ръстът на приходите му е бил положителен за споменатия месец, след отварянето на магазините в страната, съобщава Радио Китай.

  • Посещаемостта все още е по-ниска спрямо миналата година, но усилията да се съживят операциите на веригата доведоха до значителни подобрения, съобщават от Адидас.

  • В Китай, който е първият голям пазар по пътя на възстановяването за компанията, всички собствени и партньорски обекти, над 12 000, отвориха врати още в средата на април.

  • Миналия месец компанията обеща да инвестира повече средства в подобряването на капацитета на веригата за доставки в Китай.

06/06/20 09:18

КЛЮЧОВИ ДУМИ

Бизнесът на Адидас в Китай отчита ръст през май

Популярният бранд за спортни стоки Адидас се възстановява стабилно на китайския пазар през май, като ръстът на приходите му е бил положителен за споменатия месец, след отварянето на магазините в страната, съобщава Радио Китай. В Китай, който е първият голям пазар по пътя...

24 chasa Bg ·

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook