17.07.2019

С ЕДИН ПОГЛЕД

  • А1 получи поредно признание за своя иновативен подход и приноса си към обществото по време на престижните b2b Media Awards.

  • Последните резултати от проучването на „Еделман Тръст Барометър” 2018 г. показват, че 72% от хората вярват на компаниите, в които работят, а технологиите остават секторът с най-голямо доверие (75%).

  • „Изключително горда съм, че усилията, които полагаме, не остават незабелязани.

  • Това е двойно признание, но и голяма отговорност за компании като нашата и ние се стараем да оправдаем очакванията всеки ден.

11/07/19 16:59

КЛЮЧОВИ ДУМИ

А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards

Компанията получи две първи и две втори места от престижния конкурс А1 получи поредно признание за своя иновативен подход и приноса си към обществото по време на престижните b2b Media Awards. Компанията триумфира в категориите „Инвеститор с визия” и „Иновация в маркетинга...

Actualno ·

А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards

Actualno

Компанията получи две първи и две втори места от престижния конкурс

А1 получи поредно признание за своя иновативен подход и приноса си към обществото по време на престижните b2b Media Awards. Компанията триумфира в категориите „Инвеститор с визия” и „Иновация в маркетинга и ПР сферата”, и се нареди на второ място в „Технологична иновация...

Fakti ·

Компанията получи две първи и две втори места от престижния конкурс

Fakti

А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards

А1 получи поредно признание за своя иновативен подход и приноса си към обществото по време на престижните b2b Media Awards. Компанията триумфира в категориите „Инвеститор с визия” и „Иновация в маркетинга и ПР сферата”, и се нареди на второ място в „Технологична иновация...

Profit ·

Свързани теми

×
Последете Palo в Facebook